onsdag den 18. september 2013

Nej, Justin Bieber. Bare nej.

Det er ikke fordi jeg som sådan hader Justin Bieber. Han har en okay stemme, og hvis jeg får armen vredet om, kan jeg nok også godt synge lidt med på et par af hans største ørehængere (selvom jeg, da jeg prøvede at finde et eksempel på en af hans sange, der er acceptabel, måtte opgive). Men han skal virkelig lade være med at rappe.

En eller anden har åbenbart tænkt, at det var en god ide for Justin Bieber at gæsterappe på en anden, relativt talentløs rappers nummer. Det er der kommet nedenstående ud af. Hvis du vil dig selv det godt, skal du nøjes med at se fra 1:16 til 1:54 (eller bare helt lade være):





Hvis den hysterisk jomfruelige Justin så i det mindste havde rappet om noget fedt. Men 'I'm all fancy, yeah I'm popping Pellegrino' og 'Got your girlfriend at my crib watching Netflix'? Danskvand og fjerner?? Hold nu op.


/A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar