mandag den 16. september 2013

Endelig efterår

Jeg ELSKER sommer! Og især når den gider at være nice, og når den foregår på festivaler. Men altså, hvis man ser bort fra det, så glæder jeg mig hvert år til efteråret kommer, for med efteråret kommer alle de nye, seje albums, og alle de små og store bands, som man egentlig sku' se på Roskilde, men som man ikke lige nåede fordi man havde travlt med at snave, tager på turne. Turneer, som ofte inkluderer et eller flere stop i Danmark. Jeg skrev lidt om hvem du skal se i Århus tidligere, snart kommer der anbefalinger til København også.

Men de der albums, ik'. Jeg har tidligere reklameret for Oh Lands 'Wishbone', men prøv lige at se hvem der også slipper albums (og så er det oven i købet blot et udvalg fra september):

Arctic Monkeys - 'AM' - 9.9
Janelle Monáe - 'The Electric Lady' - 10.9
Lucy Love - 'Desperate Days of Dynamite' - 23.9
Kings of Leon - 'Mechanical Bull' - 24.9
Justin Timberlake - 'The 20/20 Experience part 2' - 30.9
Agnes Obel - 'Aventine' - 30.9
Haim - 'Days Are Gone' - 30.9

Og så venter der dig en elektronisk perle den 23. september, hvor Trentemøller udgiver 'Lost'. Jeg må indrømme at jeg på Northside lidt frygtede, at han havde mistet magien. Det har han ikke. Hør selv hele det nye album her.




 /A


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar