onsdag den 17. december 2014

Rhye

Jeg ved godt det ikke lige er den friskeste nyhed, men det må være budskabet der tæller - tag lige at gøre dig selv en tjeneste og hør noget Rhye. 

Duoen dukkede op i 2013, og bag navnet gemmer sig canadiske Michael Milosh og danske Robin Hannibal. Hvis du har tændt din radio indenfor...hmm, skal vi sige bare sådan de sidste par år, så bør især sidstnævnte få en lille klokke til at ringe. Robin Hannibal er nemlig også den ene halvdel af Quadron, som kun folk uden ører kan have undgået at høre. Og med god grund.

Lige bortset fra Quadron går jeg normalt i en ret stor bue udenom soul/R&B, men Rhye har virkelig også formået at fange mig. Måske fordi mit arbejde for tiden æder al energi, og jeg derfor ikke lige kan overskue det der elektroniske rock, jeg ellers normalt hører en masse af - who knows. Hovedsagen er at Rhye er rart og godt, og du bør unde dig selv det:


/Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar